fredag 16. juli 2010

Miley Cyrus

Denne jenta alså. Hvor skal jeg starte? 

Hun er med et ord: fantastisk. Jeg elsker sangene hennes, og jeg liker forandringen hun har hatt. Som Hannah Montana fikk hun ikke vist seg. Hun var gjemt bak en liten uskyldig karakter. Men nå når hun har gitt ut flere plater som Miley og ikke Hannah, så er hun helt utrolig! Min yndlings sang er og kommer nok alltid til og være "See you again" :)

Mange kritiserer Miley fordi hun er blitt et "dårlig forbilde for små barn". Det synes jeg er tåperlig. Hun er blitt eldre, og er blitt en selvstendig person. Hvis hun hele tiden skulle tenke på at hun måtte være slik hun var som Hannah Montana, så ville hun aldri greid og komme seg videre i livet. Hun kan ikke leke uskyldig tennåring hele tiden bare på grunn av småunger som er gale etter henne.  Hun har et eget liv og hun må få lov til og leve det slik hun vil! 

Jeg er bare blitt positivt overrasket av den store forandringen. Hun er blitt råkul og jeg ELSKER stilen hennes! Hun er den beste av Disney-stjernene. Hun og Selena Gomez :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar