fredag 14. desember 2012

SNØØØØØ

Så, man vet det er mye snø når det kommer på nyhetene og i avisene :p Men jeg som er fra nord-norge må si at det er ikke så mye egentlig.
Ikke at jeg er så glad i snø, men er godt at det kommer i juletiden ;) Bortsett fra at jeg drar til Harstad på tirsdag, og der er det lite snø...ikke gøy xD

Jeg våknet ca kl 11 på onsdag og tenkte jeg skulle dra ut å jogge...orket ikke :p
Men uansett, ca kl 17: 15 så jeg på klokken å skjønte ingenting. Nanna skulle vært hjemme til da. Hun bruker ca et kvarter på å komme seg hjem fra Ålgård. Så jeg ringte henne. 
Christel: "Hvor er du?"
Nanna: "Det er KAOS på veiene! Og jeg kan ikke parkere der jeg bruker!"
Christel: "Kaos? Hva er det du snakker om?"
Nanna: "Har du vært utenfor døren i dag?!"
Christel: "Eeeeeh, nei...(går bort til vinduet å ser ut) OMG!!!! HVA i alle dager har skjedd!!?"
Nanna: "Mhm, ikke sant..."

Så da hun til slutt parkerte oppe på veien, så dro vi ut å lekte i snøen... eller JEG lekte, mens Nanna faktisk måkket vei til bilen slik at hun kunne parkere :P



Jeg lagde en snømann...som skulle bli en snøprinsesse me kjole...men det ble en sel i stedet xD
Haha! Og jeg ser virkelig en lys framtid for Nanna i modell verden ;)

På tur til jobb på torsdag var det nesten "winter in wonderland" :D Så koselig, men det var slitsomt å gå da:p Var så mye snø at jeg så ut som om jeg var daudrokket...skinglet bortover veien og sklei xD

Litt bilder fra da Britt-Mari var på besøk:

 Mind game. De skulle flytte den lille balln me tankan sine ;)

 Stjerne show, det va skikkelig kult å se på :D

 Se kor man e varmast:p Va jo artig!




Elska den veggen! Haha! Va så genialt, ville bli ståanes der, men måtte jo sleppe til andre xD

Jeg og Nanna hadde kosekveld med wok og Smothey! :D













Så nå gleder jeg meg til å komme hjem igjen! Harstad :)
Skal jobbe på OBS i jula, noe som jeg gleder meg veldig til, blir så godt å komme tilbake til gjengen! :D Trives sykt godt på Prix selvsagt, fantastiske folk jeg jobber sammen med ;D 

See Yah soon! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar