fredag 11. januar 2013

Manga/Anime :D

Så, de fleste vet at jeg er en manga/anime geek :p Husker første gang jeg så anime...da teller jeg ikke med pokemon, fordi jeg husker ikke første gang jeg så det xD
Men uansett, Jeg og Rona begynte og se One Piece sammen. Ann-Kristin, Ronas søster, fortalte oss om den serien :) Rona hadde crush på Zoro og jeg hadde på Luffy :p haha!

Det var en genial serie selv om jeg ikke ser på den lenger:p Falt ut av det da jeg begynte å se på Naruto:p Isabell, venninne jeg møtte på videregående, fikk meg til å se på det :D
Jeg holdt meg til kun å se på animeen, men da jeg måtte vente på ny episode hver uke årket jeg ikke mer. Så jeg begynte å lese mangaen :) Nå er det virkelig kommet mot slutten :o Elsker det!!! :D
Har crush på alt for mange av karakterene xD HOT!


Jeg begynte å se Bleach etter en stund:) Var en bra serie til de fucka den opp! De hadde laget en perfekt slutt, men så bare fortsatte den og fortsatte! Jeg har gitt opp på den!







Det som er mest genialt med å være anime/manga geek er at det er så mange andre som også er det! :D
Jeg har en bruker på Mangafox.com og har fått venner der !! :D Det er rett og slett en helt annen verden ^^,) Nå følger jeg med på så mange forskjellige serier! Spennende!

Snakkes:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar