lørdag 14. september 2013

About time!

Har som vanlig ikke vært her inne på en stund. Så, what's new?

Vel, har jo flyttet hjem til Harstad! Er et par måneder siden nå :P Det ble et for stort savn og flytte fra. Det var utrolig herlig å komme hjem igjen til mamma og pappa! De er så snille som lar meg bo hos dem :)
Ellers så har jeg fått meg ny jobb... Etter mange år som kassearbeider på Obs så var det deilig med forandring! Don't get me wrong, jeg savner folka på obs å kommer alltid til å tenke på dem som min andre familie! Men den jæv** pip pip lyden sitter fremdeles i hodet :P haha!

Men uansett, jobber nå i barnehage å trives så fantastisk godt! Som de fleste vet så har jeg pratet mye om at jeg ville jobbe i barnehage, men fikk bare ikke fingeren ut å søkte før jeg kom hjem igjen :P
Fikk først avslag på alle søknadene jeg sendte ut, men det sekundet jeg dukket opp personlig å leverte CV, så fikk jeg mange tilbud! Det var veldig artig:) Nå for tiden er jeg i Brattbakken barnehage og elsker det!
BTW, døgnrytme er en god ting å ha! Min er blitt helt fantastisk etter jeg begynte i en 8-16 jobb:) Selv i helgene når jeg tenker jeg skal sove til kl 10, så våkner jeg i 8-tiden å er helt uthvilt! :D

Ellers er jeg sammen med venner, tegner og leser manga som vanlig :)
Og no suprise, er like avhengig av film! Har hatt Rambo og Die Hard maraton nettopp! :D

Til slutt en liten spesiell nyhet! Jeg har vært snusfri i nesten en uke nå! Super stålt av meg selv!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar