lørdag 8. februar 2014

Crazy bruder og The walking dead!



Etter å ha vært sykemeld i en hel uke, så har jeg ikke hatt annet å gjøre enn å sitte å se på serier. De fleste dagene har det vært The Walking Dead som er sykt spennende, men nå har jeg sett det ferdig. (venter på neste sesong) :P
Til slutt endte det med å se på "Say Yes to the Dress".  Jeg har sett det mange ganger på tv, men nå fant jeg det på netflix, så ble sittende å se på det.

Først å fremst er det helt utrolig at brudene tar med seg flere venninner i tillegg til mor og søster når de skal finne kjole. Har sett så mange bruder som har funnet kjolen de elsker, å så er det ei venninne som ødelegger alt med å si at hun ikke liker den. Eller så er det mor som ikke liker den...
FÅ BEIN I NESA! Det er så mange av brudene som sier nei til kjolen de ELSKER bare fordi mor/venninne sier nei. Totalt idiotisk! Blir forbanna!

Hvis det kommer et mirakel en dag der jeg faktisk finner noen jeg vil gifte meg med, så er det MIN kjole jeg leter etter. Tror jeg bare ville tatt mamma og Søster med meg, og selvsagt min folover:) Men hvis de hadde sett meg i en brudekjole, smilende, så hadde ikke de sagt et ord. Hvis jeg ELSKET kjolen, så hadde de vært på min side med en gang! Takk og lov for det!

Men en liten komentar på The walking dead:
Elsker denne serien! Alle jeg kjenner som ser på det har sagt til meg at jeg må se det. Men jeg har hatt nok å ta meg til :P
Men endelig har jeg fått fingern ut av ræva å kommet i gang, eller som sagt så venter jeg også på neste sesong nå:P
Lenge siden en serie har fått meg SÅ irriert men samtidig så hekta... Det er en sinnsyk serie som tar deg rett inn i det fra første episode. har nå brukt ca 4 dager på å se 3 sesonger:P så avhengig ble jeg!

Min favoritt er totalt Daryl !!!! Han er så sinnsykt hot å awesome! Hvis jeg hadde havnet i en zombie apokalypse så hadde han vært på min side;)  Har vel noe for de som er "bad guys", men som er soft på innsiden når man blir kjent med dem! :)
Har vært mye sikling i løpet av den serien for å si det sånn :P

See yah!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar