lørdag 14. mai 2011

Kamelot Konsert! :D

ok, så i går kom jeg til Oslo, flyet var litt forsnka, og bagasjen kom aldri xD men etter ca tre kvarter kom endelig bagasjen :p så tok Anja og jeg bussen inn til Oslo der vi møtte Janne, hun vi skulle bo hos:)
Etter litt Pizza drakk vi og dro ut. kjempefest :D Så morsomt ! :D

Idag, lørdag, så var det MYE shopping ;D Selv om vi hadde drukket natten før, så gjorde det ingenting. Vi spiste frokost på McDonalds, nam burger og chips :p Å en STOR brus!
Var innom ManIlution, kjøpte to plagg der! Dritkule :D Å masse masse annet :p
Da klokken ble 18, så dro vi til leiligheta til Janne igjen, og skiftet og spiste ostesmørbrød :)

OG SÅ!!! Klokken ble 19:15, og da gikk jeg og Anja til Sentrum Scene! NÅ VAR DET KONSERT!!

Vi kom til en laaaang kø:p men der møtte vi Kristine, ei kjemehyggelig og kul jente fra Sortland :D Vi hang sammen hele konserten :)
Da vi endelig var kommet inn, så gikk vi rett å kjøpte T-sjorter med bandet på :D superkule! :D
Så gikk vi til scenen. Oppvarmings bandene var SYYYKT BRA! :D Helt genialt :D
Å så kom det store øyeblikket!!
KAMELOT!!!!
Jeg trekker tilbake ALT jeg har sakt tidligere om Fabio Lione, Han er et musikalsk GENI! :D
Håper virkelig han blir den nye vokalisten til Kamelot! :D Det var to andre som også steppet inn. Han ene (Tommy et eller annet) sang "Center of the universe", og han andre (Han som havnet på 2 plass i X-factor 2010) sang "Karma". Begge var dritbra, men den jeg ble mest imponert over var Fabio :D Og ellers enn det, så er selvfølgelig alle gutta i bandet GENIALE :D

Thomas Yungblood rocka på gitar! spesiellt da Forever kom!! :D Ble helt i hundre! :D
Casey Grillo hadde en insane bra tromme-solo!!! :D Han er så utrolig, syyykt bra! :D
Oliver Palotai hadde en sinnsykt bra keyboard-solo! :D Sick hvor RÅ han er! :D
Sean Tibbetts grisebanka bassen!! :D så ekstremt Nais! :D

Ellers sang nå noen damer. (Jeg er ikke flink på å huske navn xD) Men det var Superbra å høre på! :D Lurer på om det var Simone som sang sammen med Fabio på "The Hauntig" :p Bomma sikkert nå, men men :p Retter det opp i morgen :D

Av de sangene jeg kjenner best sang de: Forever, Karma, Center of the universe, The haunting, Rule the world, March of memphisto (tror jeg stavet det feil xD), Soul society, When the lights are down, og andre fra det nye albumet:D
Stemningen var på TOPP! :D De hadde flammer som sprutet opp fra scenen ! :D
I tillegg fikk jeg kontakt med en gutt som heter Petter, han var dritsøt da ;D så min type ;D
Vi møttes utenfor etterpå :) Fant ut at vi bodde litt langt fra hverandre :p men men

Har tatt flere bilder og filmer fra konserten, men de legger jeg ut i morgen når jeg er kommet hjem til min PC ;D
Nå er jeg i et syyykt humør:p er så utrolig gira, men samtidig døds sliten :p Beina verker noe sinnsykt mye, og ryggen også, men det er jo SÅ verdt det! :D Hallo, det er jo snakk om bandet jeg ELSKER!! ;D !!!

Må si at jeg selvfølgelig fremdeles savner Roy Khan, han er det største geniet jeg vet om. Beste stemmen ever :) men ting er bare som de er ;D Han er alltid i mitt hjerte uansett hva :D

Da konserten var ferdig, ca kl 12:45 tror jeg, så gikk jeg, Anja og Kristine og kjøpte oss vann og brus, stemmebåndene var helt ødelagt :p haha
Så gikk jeg og Anja hjem til Janne's leilighet, det regnet noe sinnsykt, så ble pissblaut :p Men nå sitter jeg godt ned i sofa'n og slapper av. Håret mitt er nesten helt tørt nå :)

Hjemreise i morgen kl 15. Da går flyet til Harstad:) Blir på en måte godt å komme hjem ^^,)
Jeg kommer nok til å snakke hull i hodet på alle jeg møter om konserten, så vær forberedt :D
Kjenner jeg er sulten og tørst nå, så skal gå å fikse det ;p

Snakkes i morgen alle sammen, og da kommer bilder! :D Bye bye folkens ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar