søndag 18. november 2012

Bare meg!





Ennå er det ikke et eneste snøfnugg her nede :p Men bildet fra Harstad ovenfor får meg til og virkelig savne det!
I kveld var jeg, Nanna, Else og Jim på kino å så Twilight: Breaking dawn part 2!
Etter mange delte meninger var jeg nesten usikker om jeg ville gå å se den. Noen sa det var en latterlig dårlig film, mens VG, Dagbladet osv, sa det var den beste av alle filmene.
Nå som jeg har sett den så må jeg si meg enig med....egentlig ingen av dem :p Synes den var sånn passe bra, midt på treet :) jeg likte den selvsagt, men var noe rart med alt :p
Men den må sees!
Og som jeg alltid sier: Det kommer ann på øyet som ser! Det er umulig at alle har samme mening ;)


En ensom liten popcorn som forvillet seg inn på badet xD Aner ikke hvordan den kom seg dit, men der lå den...helt alene :o Nå er den i søpla...R.I.P Mr. Popcorn!
Min kjære samling av protectors! kaninen har jeg hatt siden jeg var lita, så den forlater aldri senga mi...bortsett fra når det er badetid xD Itachi blir værende siden han er..vel, sexy!! :D Mens bamsen fra Lilo og Stitch er et minne fra Japan turen, så den blir værende. Hvis noen prøver å kidnappe meg eller noe sånt, så får de en bamse midt i trynet, og deretter et hardt spark i ballene! Hah!
Første julepynten i leiligheta :) Litt tidlig, men men ;)
Tataa! Here I am :D
Og her på en helt normal dag ;) Må jo faktisk leve til det ytterste å ha så mye moro man kan! :D
Bare 1 uke igjen til jeg er i Harstad på besøk!! :D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar