fredag 23. november 2012

Ting og tang :)

Det er ofte jeg sitter å ser på bilder. Gamle bilder og frem til nå :p
Og jeg må si jeg ikke har forandret meg noe serlig xD

Hadde en mørk periode, haha! Var en ganske interessang tid må jeg si :p
Videregående! Klassen skulle til sentrum å male:p wohoo!

Har hatt både langt og kort hår. Savner utrolig mye det korte håret, men det tar så lang tid å spare til langt, så denne gangen skal jeg ikke klippe meg kort :p
Har alltid hatt lyst på tattoo, så da jeg endelig torte, så tok jeg denne :D AU! Gjorde ekstremt vondt, men var verdt det! :)
Hadde photoshoot på skola sammen med Isabell :) Kost-tyv tror jeg kallenavnet var på dette bildet xD

Ble Anime/Manga- geek ;D og er det fremdeles! :)

 Skulle ta et gruppebilde til bursdags kort til en felles venninne! Vi hadde det så utrolig gøy! :D
Tror det var dette bildet vi tok til slutt :) Annette var bursdagsbarnet. På bildet er det jeg som ligger, Marthe rett over meg, Anne som lener seg ut på siden, og Tina øverst :)

Gode gamle dager :D Emilie skulle på juleball, så jeg ble med som daten hennes! Flere som trodde jeg faktisk var en gutt ;D mua ha ha!
Mine kjære søstre :D Anja og Janne :)
Tror Anja kommer til å kille meg når hun ser dette bildet! ahaha!!! Elsker det! xD

Nå er det bare to dager igjen til jeg kommer til Harstad på besøk!! :D Gleder meg!!
Familien på tur til Afrika! :D

See you soon!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar