lørdag 17. november 2012

So far:)



Nå begynner alt å falle på plass her:) Har fått meg jobb og trives veldig godt! Har fått mye skryt av dagelig leder, å det føles godt:)

Jeg og Stine var ute å gikk en tur på kvelden, å da viste hun meg et sykt tårn! Vi prøvde alle dørene, men klarte ikke å komme oss inn der:p men vi skal prøve videre!

I denne "parken" var det også trampoliner av alle ting xD Ble ganske overrasket:p
Og blått lys! :D

I tillegg har jeg fått tilbake litt inspirasjon etter å ha hatt en lang sperre når det kommer til tegning:)
Ble ganske fornøyd :) Skal fikse bakgrunn også, men har ikke årket ennå :p
Har ganske mye fritid selv om jeg har fått jobb, så det er vanskelig å finne ting å fylle dagen med. Mesteparten av dagen tibringer jeg i sofa'n å hører på musikk å gamer:p haha
Eller så busser jeg til byen å utforsker steder jeg ikke har vært ennå :) Det er faktisk litt spennende!

På torsdagen da jeg stod på badet å sminket meg, så husket jeg jo plutselig at Therese bor her nede også, så vi møttes den kvelden, å Stine var med:) Var en veldig koselig kveld! Vi stod å danset på kjøkkenet til Stine xD haha! Og spiste kylling vinger! Nom nom!
Kjenner jeg gleder meg til det blir sommer igjen! :D
Vi har ikke snø her nede, men MYE regn! hele tiden nesten!
Jeg savner snøen, så gleder meg til jeg skal til Harstad på besøk:) Ski-tur!
Nå er det bare 8 dager igjen! å i tillegg blir det laaang juleferie, 18.12-04.01 :D
 Men nå skal jeg gå til bussen å dra inn til byen!

See ya!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar