mandag 28. mars 2011

Fridag!

Har hatt fri fra jobben idag... planen var at jeg skulle dra på Actic å trene, meeeen sov over klokken, så sto ikke opp før i ett tiden :s Ikke bra..
Stine kom til meg i halv tre tiden før hun skulle på jobb kl fire:)

Senere kom Rona til meg :D Vi satt å pratet en stund før vi fant ut at vi skulle dra å ta en kaffe. Vi dro på kafeen der hun jobber, der ble det bestillt suppe, salat og ostekake... Ikke kaffe x) jum jum, mat :D
Etter det sro vi en tur på cubus, jeg trengte ny hårspray :p så satt vi oss på de 4 roser og der drakk hun kaffe og jeg te :)

Så dro vi på Sjøbua og tok oss en brus ^^, Utrolig koselig plass! :D Etter en stund kom Marthe og Anne og satte seg sammen med oss, så vi ble sittende og prate :)
Da vi etter hvert hadde drukket opp brusen, så kjørte Rona meg og Marthe hjem :)


Skikkelig bra dag :D
Og nå ser jeg at klokken er over 12, så teknisk sett snakker jeg nå om i går xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar