torsdag 31. mars 2011

Konsert !!

Litt humor først;) Snorking er for griser, folk som sover og rare hunder... men så har vi en ny ting som heter: CHRISTEL SNORKER NÅR HUN GLEMMER Å PUSTE, noe som er veeeeldig ofte xD haha, jeg er faktisk litt dum i blandt, skal innrømme det xD

Så, idag var jeg oppe i åtte tiden, skulle på jobb kl halv ti :p
Var ganske mange folk på Obs, men det var en veldig grei dag :D

Kom hjem i fem tiden, spiste middag(kylling-salat, jum jum :D), så kom Therese og hentet meg, så dro vi på konsert :D
Kristian med vennner ;) Konserten var AWSOME! Ser for meg at de kommer til å være famous veldig snart :D Good work ;D
Jeg sier ikke nei takk til en ny konsert altså!! :D Hell yeh!
Faktisk et ganske så ryddig rom her :p Det er så mange som legger ut bilde av rommet sitt, så fant ut at jeg også måtte gjøre det xD Skal snart pusse opp rommet, da skal det legges ut før-og etter- bilder ;D Gleder meg!!
Fikk så lyst til å ta bilde av min lille samling av Naruto :D Har to dvd filmer, men de lå ikke der, årket ikke å hente de heller xD haha
Jeg er GAL etter film, men det har de fleste skjønt! Det å sitte hjemme i min lille krok å se film er det beste jeg vet! :D Er begynt å bli et geni på filmer ;) hehe
Her er et HØYDEPUNGT!
Logan Lerman! :D
Jeg har en veldig klar "regel" når det gjelder skuespillere... Bruce Willis er nr 1, uansett hva! Genial mann. En film kan være så dårlig den bare vil, men så lenge Willis er med i den, så er den bra for min del, siden han er så god i ALLE rollene han spiller! Oh yes! :D
Så kom Logan, å faktisk fikk delt førsteplass! Det er utrolig godt jobba! *applause* haha:p Jeg har sett/lastet ned alle filmene han er med i! Geniaaaaaal!!!!! :D
Han har noen utrolige ansiktsuttrykk! Haha, dør av latter til tider ;D Han er faen meg HOT i tillegg! Et år yngre enn meg, men ser ingen problem med det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar