fredag 1. april 2011

Equilibrium!


For de som ikke har sett denne filmen: FÅ FINGER'N UT AV RÆVA Å SE DEN!

Handlingen er som følger:
Satt i fremtiden, hvor ingen har følelser. De tar en slags sprøyte hver gang en alarm går, slik at de kobler ut alle følelser. De har ikke en gang farge... kjeeedelig verden, men på en måte litt logisk, med tanke på at det ikke skal være krig osv.

Men så er det noen som gjemmer seg i undergrunnen, de tar ikke sprøytene, de vil rett og slett føle. Hvis noen blir tatt for å føle(ha farger i huset, på klærne, eller noe slikt) så blir de brent...
MYE action, spenning og fighting! Dette er en MÅ SEES film ;D Sverdkamp, Gun-fight! Ekstreme greier! :D Elsk:D

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=6IBNACePYk4


Ellers er det kjente folk i denne filmen.
Christian Bale spiller John Preston som er hovedpersonen i filmen:D Han er kjent fra Batman og The Prestige!:D
William Fichtner spiller Jurgen, han som er leder for de i undergrunnen, han er kjent fra Prison Break og Armageddon! :)
Dominic Purcell spiller Seamus, en av de som føler, han er også kjent fra Prison Break! :D

Først hadde jeg ingen interesse av å se denne filmen, men så overtalte Lasse meg, så til slutt var det gjort. Jeg var helt sjokkert da filmen var ferdig. Jeg kunne først å fremst ikke tro at jeg hadde sagt nei til å se denne filmen så mange ganger... xD
Til slutt endte det med at jeg så den, og så den...og så den! Om igjen og om igjen! Blir aldri lei! :D Det er en så perfekt laget film! Effektene, karakterene, lydene osv... alt passer! Fant ingen feil med den! :D Suuuuper!

Så jeg vil gi en STOR takk til Lasse Engen som fikk meg til å se denne filmen! :D
TAKK!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar