lørdag 23. april 2011

Værste dag ever...

Vel... Så nå har det værste av det værste skjedd... Roy Khan skal forlate Kamelot... :'(
Nesten slik at jeg bare skal ha svarte klær på meg framover å sørge...
Jeg elsker jo det bandet, selvsagt kommer jeg fremdeles til å elske dem, men det blir ikke det samme uten Khan :( Det kommer til å bli rart å høre på nye sanger fra Kamelot når det er en annen stemme som synger. Khan's stemme er magisk!

Bandet er allerede på leting etter en erstatter, så får vel bare håpe på det beste:)
For min del så ble jeg helt i fra meg, etter alt jeg gikk igjennom i fjord da jeg ikke kom meg på konserten. Jeg var nå sikker på at jeg aldri kom til å få høre Khan synge, men takk å lov, så fortsetter turneen som planlagt, så om 21 dager så står jeg ved Sentrum Scene å ser de live! :D

Likevell, så sitter jeg faktisk å griner nå :p Jeg har ikke gjort det på lenge! Men dette er virkelig tragisk! Min tid med Kamelot har vært rundt Roy Khan, Thomas Youngblood, Casey Grillo, Oliver Palotai og Sean Tibbetts! De er Kamelot...! Blir interessant å se videre hva som vil skje...

DØR! :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar