fredag 8. april 2011

Fult hode!

Hmm, så, hodet mitt er nå fylt me alt mulig...

Først å fremst irritasjon pga at jeg har fått totalt skrivesperre når det gjelder historiene mine.. eller, tingen er at jeg vet hva som skal skje, men får det ikke ned på papir. Det suger!

Men tross det, så har jeg fått tilbake lysten på å tegne! :D Ideene bare strømmer, å jeg tegner faktisk hver dag nå! :D

Ellers så er det mye bra som skjer fremover:
Min kjære "søster" Maren kommer hit på besøk 18 april ^^, Gleder meg noe sinnsykt! Savner henne så utrolig mye!
I mai skal jeg på Kamelot konsert, noe som jeg har hatt lyst til helt siden jeg hørte første sang fra dem! :D Lykke!!
Så kommer juni! Jeg og Therese skal til Sunny Beach!! Herlig å endelig komme seg bort litt å totalt slappe av! :D Er så spent på den turen! :D
August! Beste måneden ever! Og min bursdag, tenk! 20 år!! :D Wihiiii!! Finally! :D

Jeg og Anja (min storesøster) har sotte og sett på One Tree Hill i dag før jeg skulle på jobb:)
Jeg har sett alle episodene som er kommet til nå, venter bare på neste! :p Hater lang ventetid! :p haha xD
Trodde jeg startet kl 17 på jobb, men det viste seg at jeg startet 16:45, og da jeg fant det ut, så var klokken allerede blitt 16:30! Fikk litt panikk, men jeg rakk det :p

Nå sitter jeg og venter på at paien skal bli ferdig, er kjempesulten! Anja lager verdens beste pai! Hun er virkelig et geni! :D Det er som å være i drømmeland når man spiser den :D
Å nå ble jeg ropt på! Det er mat :D Nå drar jeg til drømmeland!

Meg og Anja i Praha :) Gammelt bilde! :p Jeg har IKKE lilla hår nå xD

Snakkes! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar