torsdag 3. mars 2011

KAMELOT! :D


Kamelot er yndlings bande mitt! :D har likt dem i mange år nå ^^, Kommer neppe til å slutte å like dem :D <3
Skikkelig nedtur:
I fjor (2010) skulle jeg på konsert i april i Oslo, en to dagers konsert! Både fredag og lørdag! Himmeln før min del! :D men takket være askeskyen fra Island, så ble flyet mitt kansellert.

Jeg fikk vite om askeskyen av pappa onsdag 14. april, jeg trodde først ikke på det, men da jeg så på nyhetene, så merket jeg at det ikke bare var tull fra min fars side. Jeg ble illsint, men fant ut at det ikke var krise... det kunne jo ikke gå så galt at flyet mitt ikke ble å gå...

Torsdag 15.april satt jeg hos Chanett, som jeg skulle på konserten sammen med. Vi satt å pratet i ett sett om konserten å om hvor mye vi gledet oss... å hvor mye vi kom til å klikke hvis vi ikke kom oss dit.
En liten stund ble vi sittende å diskutere om vi skulle kjøre dit, langt er det, men vi var så oppskaket da at vi ikke tenkte helt rett. Vi så liksom for oss hvordan det ville blitt. Det er bare jeg som har lappen av oss, så det ville blitt mange timer uten søvn på meg.
I tillegg hadde jeg prøve eksamen på fredag, å den kunne jeg egentlig ikke gå glipp av selv om det fristet veeeeldig mye.
Så, tanken på at vi skulle kjøre ned dit, se konsert, dra hjem rett etterpå for å nå skolen på mandagen å i tillegg få tid til å sove i mellom alt...hmm... neeei, det var ikke så fristende like vell...
En kompis av oss tilbydde seg å kjøre også, men vi ville ikke utsette han for den kjøringen siden han egentlig ikke hadde noe å gjøre i Oslo. Så til slutt la vi den ideen fra oss...:p

Så kom fredag 16.april. Dagen jeg hadde ventet på sååå lenge... jeg skjekket nyhetene hvert 5 minutt mens jeg satt på skolen... ingen forandring... askeskyen hadde bare kommet mer å mer innover Norge, alle fly i nord var fremdeles kansellert/utsatt... jeg gjorde ikke særlig god jobb med prøveeksamen, var for opptatt av å se ut i luften å holde sinnet tilbake... da det plutselig gikk opp for meg at klokken var passert det tidspungtet flyet mitt egentlig skulle gått, så ble jeg kok forbanna... har aldri vært så sint i hele mitt liv! Men tross det, så klarte jeg å beholde roen... jeg bare bantes noe grenseløst inni meg... xD

Har ennå ikke kommet over det som skjedde, for det var en kniv i hjerte...vil ALDRI oppleve noe sånt igjen:p

Men NÅ! :D Jeg å pappa skal på Kamelot konsert 14. mai :D:D Er overlykkelig!!! :D:D gleder meg syyyykt mye, å denne gangen kommer det ikke noe i veien ;) Jeg skal få se dem live! :D
Konsert/hotell/flybillettene er bestillt! :D<3



Dette er yndlings sangen min!
Kamelot- The spell

where has all the magic gone
lost behind or lost along
a victim of the pulse of our society
don't you miss the ancient times
the riddles and the subtle signs
a relative perspective on reality
I get stronger in the splendor
of a lucid moon
I'm a creature of the night

all my demons cast a spell
the souls of dusk rising from the ashes
so the book of shadows tell
the weak will always obey the master

heading for the dragons lair
another time and a different sphere
I leave the nothingness behind
and when the sense of logic yields
I'll escape the outer shields
into the universal mind

I get stronger in the splendor
of a lucid moon
only creatures of the night
can heal my wounds

all my demons cast a spell
the souls of dusk rising from the ashes
so the book of shadows tell
the weak will always obey the master

får frysninger hver gang jeg hører denne :D<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar