fredag 18. mars 2011

God dag !

Et bilde jeg fant på pc'n :p tegnet det for en stund siden :D haha


Har hatt en ganske så fin dag i dag:D sto opp i 10 tiden, hadde forsovet meg, men ikke noe å gjøre med det. Tok meg en varm god dusj, satt å så litt på film mens jeg spiste frokost, så fikk jeg Therese til å hente meg i halv 12 tiden å kjøre meg på jobb :)

Det var utrolig mange folk på Obs å handlet, noe som egentlig er veldig greit når man sitter i kassa, fordi da går tiden fort. Så vakten fra 12 til 18:15 gikk supert:D


Jeg å en venninne var i går å kjøpte billett til premieren på "I am number four" på kino. I dag kl 20:30 så vi den. SUPER film! Det som var litt rart var at vi satt i storsalen... og det var kanskje... 10- 15 stykker der...liiiiiiite folk :p Vi begge små siklet litt over Alex Pettifyer! Han er så ekstremt HOT! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar