torsdag 24. mars 2011

Photoshoot


På bilde ovenfor er jeg kledd ut som Talho fra Eureka 7 :)

Idag våknet jeg i 11 tiden, var dautrøtt selv om jeg la meg tidlig...
Dro i 1 tiden ned til byen på Actic og trente:) det var en god økt:)

Etter det kjørte jeg en liten tur før jeg hentet Anne på jobb, vi hadde buissniss å ta oss av.
Senere dro vi hjem til meg og hadde en photoshoot:)
Jeg har jo fire anime-plagg hjemme som jeg har bestillt på nettet. Men hadde ikke fått tatt bidle av de, så det var det photoshooten var til, og litt annet :D
Var utrolig godt å være sammen med henne igjen :) etter det spiste vi middag, så skulle jeg på jobb.
Kl 16:50 ca var jeg på Obs, og det var en trivelig kveld der:)

Da jeg kom hjem senere på kvelden, så gikk jeg på pc'n og la inn bildene jeg og Anne hadde tatt, la dem selvsagt ut på face, må jo bare, hehe:p
Ellers så sitter jeg nå å drikker te og spiser rundstykker:) ser at klokken er blitt 3, så nå er det jo blitt neste dag xD kanskje det er på tide å legge seg:p

"Skoleuniformen" er meg som Naruki Gelni fra Chrome Shelled Regios:)


Anne som Hatsune Miku fra Vocaloid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar