tirsdag 22. mars 2011

Gode gamle dager !

Så gjennom noen gamle bilder, å du kan tro jeg flirte da jeg så dem :p
Savner litt tiden tilbake der xD Mye som skjedde i den tiden :D Minner, minner :)

Hehe, hvert friminutt var det noen som sov på skolen:p Tror dette er Astrid og Solveig i 1... eller 2 på videregående :p
Meg og Isabell, 1 videregående tror jeg xD haha


Her er jeg og Emilie, vi dro på juleballet hennes sammen... jeg var kledd som gutt, og flere trodde at jeg var det xD haha
Her er Jeg, litt av Tina, Anne og Marthe framst. Vi skulle lage bursdagskort til en felles venninne av oss, Annette:) Veeel, det var IKKE dette bilde som ble valgt :p
Her sover Rona, hun er søt :D ser alltid ut som hun ligger å ber når hun sover :p

Her har vi Chanett, på dette bildet satt vi sammen på De 4 roser, en god kafe;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar